Få flere leads fra dit website med Leadinfo

Skabertrang har indgået et spændende partnerskab med Leadinfo. Dette værktøj giver os mulighed for at indsamle værdifulde data om besøgende på jeres website og deres adfærd, som vi kan bruge til at generere relevante leads. Denne indsigt er gavnlig for os og vores kunder til proaktive handlinger. Er du ansvarlig for salg eller marketing og ønsker at vide:

Så kan Leadinfo være det næste must-have værktøj i jeres digitale værktøjskasse!

Hvem kan få mest ud af Leadinfo?

Leadinfo er relevant for alle virksomheder og organisationer, der ønsker at øge deres salgs- og marketingindsatser ved at genkende og engagere potentielle kunder, der besøger deres hjemmesider.

Virksomheder af forskellige størrelser og fra forskellige brancher kan få stort udbytte af værktøjets muligheder. Men især B2B-virksomheder vil kunne bruge de detaljerede indsigter.

Jeres sælgere vil finde Leadinfo særligt relevant, da de får adgang til oplysninger om besøgende, der viser interesse for virksomhedens produkter eller ydelser. Denne viden i kombination med gode filtrerings- og segmenteringsmuligheder, gør det nemt for dem at handle proaktivt og øger chancerne for at konvertere leads til salg.

Marketingafdelingen kan bl.a. bruge Leadinfo til at evaluere, om deres digitale kampagner fungerer som planlagt.

De kan også bruge indsigterne til at skræddersy kommende målgrupper, kampagner eller pop-up-beskeder med personlige hilsener.

Generelt set er Leadinfo relevant for alle virksomheder, der ønsker at få mest muligt ud af deres website ved at udnytte den nye viden til at skabe og komme i kontakt med flere leads.

Sådan indsamler Leadinfo information om de
besøgende på websitet

Leadinfo analyserer de besøgendes IP-adresser og bruger forskellige datakilder til at identificere dem.

Softwaren bruger teknologier som IP-tracking, dataanalyse og maskinlæring til at matche de besøgende med specifikke virksomheder.

Samtidig lagrer den oplysninger såsom virksomhedsnavn, branche, kontaktoplysninger og besøgshistorik, som du kan se i det brugervenlige system.

Disse oplysninger giver dig mulighed for at se (potentielle) kunders adfærd på websitet.

Vær opmærksom på GDPR og restriktioner ift. tracking

Brugen af IP-tracking og behandling af personlige oplysninger er underlagt databeskyttelseslovgivningen i forskellige lande, herunder Danmark.

Som bruger af Leadinfo eller lignende værktøjer skal du sikre dig, at du overholder gældende databeskyttelsesregler og indhenter samtykke, hvor det er nødvendigt.

Det er vigtigt at I accepterer, at de besøgende har mulighed for at afvise cookies, så deres adfærd ikke bliver registreret.

Skabertrang kan hjælpe jer med at opsætte systemet, så I overholder gældende lovgivning.

Hvad koster Leadinfo?

De første 14 dage er gratis, så I kan prøve platformen risikofrit.

Se de aktuelle priser og få mere information om Leadinfo her.

Eller kontakt os for at høre mere.

Vi hjælper jer gerne med at komme godt i gang med Leadinfo. Herunder en grundig introduktion og opsætning af effektive filtre, rapporter, triggers og automatiseringer, evt. kobling til jeres CRM-system og evt. overvågning efterfølgende.

Derved kan I få det maksimale ud af jeres investering i Leadinfo.

Udvalgte cases

Vil du høre mere?

Portrait of Jesper G. Nørgaard

Jesper G. Nørgaard Direktør og partner

jgn@skabertrang.dk 46 98 16 25 / 20 14 78 13

Portrait of Stig Kahr

Stig Kahr Seniorkonsulent

sk@skabertrang.dk 46 98 16 35 / 40 56 44 08

Portrait of Søren Vestergaard

Søren Vestergaard Kontaktdirektør & partner

sve@skabertrang.dk 46 98 15 92 / 60 10 95 25