Effektivt og moderne
Et forældet og besværligt website blev forvandlet til et effektivt og moderne website i tæt samarbejde med kunden. Et af de primære mål var at skabe et website, der var brugervenligt for både redaktørerne hos Haarup og deres slutbrugere.
Optimeret online tilstedeværelse
På baggrund af, at Haarup har mange internationale kunder, skulle der implementeres flere sprog på websitet. Hos Skabertrang opsatte vi websitet, ud fra et godkendt design, tilføjede content som var tilsendt af kunden, hvorefter kunden selv oversatte til tyske og engelske versioner, og fik implementeret disse på websitet.
Mens Haarup skulle berige og opsætte websitet, brugte de vores kontor som arbejdsplads, hvilket gjorde det muligt for dem at få øjeblikkelig support og vejledning. Dette gjorde, at alle udfordringer blev løst hurtigt og effektivt, og at indholdet blev bygget optimalt.
Et af de primære mål var at skabe et website, der var brugervenligt for både redaktørerne hos Haarup og deres slutbrugere. Den nye struktur gjorde det langt nemmere for virksomhedens team at vedligeholde og opdatere siderne, mens brugerne nu får en intuitiv og strømlinet digital oplevelse.
Det gamle website trængte til en grundig oprydning. Vi gik systematisk til værks og kunden opdaterede indholdet, hvilket ikke kun gjorde det mere relevant, men også langt mere tilgængeligt. Alt dette bidrog til et opdateret, professionelt online ansigt for Haarup Maskinfabrik.
Til at bygge og designe websitet benytter vi DynamicWeb’s Visual Builder - Swift, hvilket har gjort det muligt for Haarup-teamet at lave ændringer og opdateringer uden tekniske besværligheder. Hvilket har givet Haarup fuld kontrol over indhold og design.
SEO og AI: Optimering for fremtiden
For at sikre, at SEO for diverse sider er relevant og at Haarup Maskinfabrik kan findes i diverse søgemaskiner, brugte vi AI som hjælp til at udarbejde SEO-tekster. Ved at lave en automatisering, som ud fra teksterne på diverse sider, skrev en tekst til SEO, blev denne proces gjort mere effektiv. Teksterne blev gennemgået og godkendt, og dermed sikrede vi ikke blot synlighed, men også en kontinuerlig tilstrømning af relevant trafik til websitet.
Skal vi også hjælpe dig?
Suzi Louring Onlinechef
Søren Vestergaard Kontaktdirektør & partner