Kobberinspireret identitet
Eksklusiv markedsføring af Sølyst
Inspireret af det elegante kobbertag, foreslog Skabertrangs Art Director at integrere en kobber-pantonefarve i logoet, hvilket fremhæver byggeriets eksklusivitet. Tryksagen præsenterer den imponerende arkitektur og giver potentielle købere mulighed for at udforske designet hjemmefra.
Unikt design og branding løft
PSJ Ejendomme er kendte i Silkeborg og omegn for at udleje og sælge ejendomme. Da ejendomsselskabet skulle markedsføre Sølyst, henvendte de sig til Skabertrang.
Det kom der et nyt logo, en visuel identitet og en speciel tryksag ud af til boligperlen.
Sølyst består af 27 kvalitetslejligheder, som er kendetegnet ved gennemtænkte detaljer, kvalitetsmaterialer og skøn udsigt over Silkeborgs smukke søer. Kronen på værket i byggeriet er kobbertaget, som buer sig i elegante, asymmetriske linjer.
Kreativ vision og stærk brochure-løsning
Skabertrangs Art Director foreslog at bruge det unikke kobbertag i selve logoet. I en smuk kobber-pantonefarve, som fremhæver det eksklusive islæt i byggeriet.
Kobberfarven er en vigtig del i den visuelle identitet sammen med den moderne, minimalistiske stil og tone - som også afspejler sig i de flotte boligbilleder.
For at give de potentielle købere mulighed for at drømme sig til en købsbeslutning derhjemme i ro og mag, foreslog Skabertrang at lave en eksklusiv, trykt brochure. På dobbeltfløjede fold-ud-sider kommer aktitekturen til sin ret, og på brochurens omslag skinner det kobberfarvede pantonetryk om kap med det kommende tag. Skabertrang har stået for ide, tekst, layout, tryk og færdiggørelse samt en digital version.
Sølyst er nu klar til at blive markedsført til den kræsne boligkøber, som i efteråret 2020 kan glæde sig til at flytte ind.
Positiv reaktion fra kunden
Anker Lemminger, Direktør hos PSJ Ejendomme, fortæller:
”Vi har benyttet Skabertrang gennem mange år og til flere formål. Så det var oplagt at drøfte og gennemføre denne opgave med Skabertrang. Til Sølyst-ejendomsprojektet havde vi særlige ønsker til det færdige materiale og ikke mindst til det samlede udtryk. Det, synes vi, er opfyldt – ikke mindst målt på den foreløbige reaktion fra kunderne.
Det var for os en stor og højt prioriteret opgave, og vi oplevede, at denne prioritet også var til stede hos Skabertrang.
Ligeledes var det vigtigt, at vi ved god planlægning får en synergieffekt til flere markedsføringsplatforme og derved opnår genkendelighed og udnytter materialet effektivt – print som digitalt. Det har vi fået løst i denne spændende opgave og ser nu frem til salgsarbejdet og de resultater, det fører med sig.”
Skal vi også hjælpe dig?
Søren Vestergaard Kontaktdirektør & partner